Veelgestelde Vragen - Groot Schoenen | Krommenie
✓ Eerlijk advies, in een échte winkel    ✓ Beoordeling:

VEELGESTELDE VRAGEN

Antwoord op (bijna) al uw vragen

Onderstaand leest u veelgestelde vragen. Klik op uw vraag en het antwoord verschijnt. Staat uw vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan contact op met Groot Schoenen via 075 6281614 of stuur ons een e-mail.

Contact & Openingstijden

Hoe kan ik contact opnemen?

Groot Schoenen is tijdens openingstijden te bereiken via 075 6281614 of via email. Wilt u buiten onze openingstijden een contact opnemen? Doe dat dan via facebook, waar wij proberen zo snel mogelijk te reageren.

Wilt u liever een brief sturen? Leuk! Sturen kan naar:

Groot Schoenen
Zuiderhoofdstraat 29
1561AH Krommenie

Wanneer zijn jullie geopend?

Groot Schoenen is van maandag tot en met zaterdag open. Onderstaand de openingstijden. Wist u dat wij op donderdag van 09:30 tot en met 21:00 uur geopend zijn? Dus ook tussen 18:00 en 19:00 uur!

 

Maandag  13:30 – 18:00
Dinsdag 09:30 – 18:00
Woendag 09:30 – 18:00
Donderdag 09:30 – 21:00 
Vrijdag 09:30 – 18:00
Zaterdag 09:00 – 17:00
Zondag gesloten

Bereikbaarheid

Wat is jullie adres?

Groot Schoenen is te vinden in het ruim 750 jaar oude Krommenie. Sinds 1910 zijn wij gevestigd op het volgende adres:

Groot Schoenen
Zuiderhoofdstraat 29
1561AH Krommenie

Kan ik parkeren in de buurt?

Ja! Parkeren kan heel goed in Krommenie. Krommenie biedt ruime parkeermogelijkheden. Binnen 100 meter zijn er meerdere parkeerplekken beschikbaar. In de omgeving van Groot Schoenen geldt een blauwe zone, dus vergeet uw blauwe kaart niet.

Ik ben slecht ter been, wat raden jullie aan?

Als u slecht ter been bent kunt u makkelijk parkeren op het schaakplein naast de winkel. Vanaf daar is het nog maar 10 meter. Als er wordt geschaakt is er helaas geen ruimte. Dan kunt u het best parkeren in de parkeervakken naast de Intertoys, hier is vaak genoeg ruimte.

Service & Garantie

Kan ik bij jullie terecht om mijn schoenen op te laten knappen?

Bij Groot Schoenen kunt u altijd terecht om uw aangeschafte schoenen op te laten knappen. Heeft u nieuwe zolen onder uw van Bommel’s nodig of is de rits van uw dierbare paar Gabor laarzen stuk? Geen nood: kom langs in de winkel en we beoordelen direct wat er met uw schoenen moet gebeuren.

De reparatie kan enkele dagen duren, neem dus een extra paar schoenen mee!

Kan ik terecht voor onderhoudsproducten?

Groot Schoenen heeft een grote collectie producten voor schoenverzorging. Collonil is het hart van onze onderhoudslijn. Collonil is wereldwijd een premiummerk op het gebied van schoenverzorging en als zodanig ook erkend! Er worden steeds nieuwe materiaalsoorten gebruikt in schoencollectie en daar wordt onze verzorgingscollectie ook op aangepast. Voor elk type materiaal is er een juist verzorgingsproduct.

Of u nu wilt beschermen, voeden, reinigen of kleuren. Het Groot team helpt u graag aan de juiste producten.

Hoe werkt garantie?

De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Mocht er een klacht ontstaan buiten de periode van 6 maanden dan is het mogelijk dat hier de fabrieksgarantie op van toepassing is. Dit is van toepassing in een beperkt aantal gevallen. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgarantie is zeer verschillend per fabrikant.

Neem altijd contact op met ons op, zodat wij uw klacht of defect (eventueel met de fabrikant) op kunnen lossen.

Welke klachten worden (niet) vergoed?

Elke klacht is anders, reparatie of vervanging is per geval verschillend: kom daarom dus langs in de winkel. Zo kunnen we de schoen bekijken en direct beoordelen wat er aan de hand is.

Wel zijn er altijd uitzonderingen op vergoeding: Slijtage van zolen en hakken, kale (kruip of stootschade) neuzen bij kinderschoenen, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de adviseur niet te verwijten zijn worden niet vergoed. Deze klachten kunnen vaak wel (al dan niet tegen betaling) door onze schoenmaker opgelost worden.

Slijtage en andere gebruikssporen kunnen veelal voorkomen worden door de aanbevolen onderhoudsartikelen te gebruiken die verkrijgbaar zijn in winkel.

Ruilen & Retourneren

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn schoenen ruilen?

Bevallen uw schoenen toch niet? Geen probleem, u kunt ze ruilen binnen 14 dagen, mits niet buiten-gedragen en in de originele verpakking. Ook retourneren is mogelijk, graag binnen 14 dagen.

Ik wil graag mijn schoenen terugbrengen, kan dat?

Ja natuurlijk, als uw schoenen echt niet bevallen kunt u ze gewoon terugbrengen, no questions asked. Als u geen andere keuze kunt maken krijgt u gewoon uw geld terug. Geen gedoe met tegoedbonnen. U krijgt uw geld in cash terug.

Binnenkort bieden wij ook retourpinnen aan.

Betaalmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons met alle reguliere betaalmogelijkheden betalen. De volgende mogelijkheden zijn er:

  • Cash
  • Pin
  • Creditcard (Visa & Mastercard)

betaalmogelijkheden bij Groot Schoenen

Accepteren jullie ook cadeaubonnen?

Ja! U kunt bij ons ook betalen met een VVV-bon of een Zaanse Cadeaubon. Tevens bieden wij zelf cadeaubonnen aan, u kunt hiervan zelf de waarde bepalen.

Binnenkort kunt u ook met een FashionCheque betalen.

Schoenen & Maatvoering

Hoe weet ik of ik de juiste schoenmaat draag?

Het is natuurlijk lastig om écht te weten welke schoenmaat u nu echt heeft. Gelukkig hebben wij een meetapparaat die een indicatie geeft naar welke schoenmaat u echt nodig heeft. Uiteindelijk werkt het het beste als u veel soorten schoenen past, en dat kan natuurlijk bij ons!

Mocht u zelf proberen te ontdekken welke schoenmaat goed is, kijk dan even hier.

Hebben jullie ook breedte-maten?

Ja! Bij Groot Schoenen heeft u de keuze en krijgt u advies over de verschillende soorten breedte-maten. Heeft u smalle voeten? Of heeft u juist brede voeten? Bij ons kunt u bijna altijd terecht!